Konsultacje odbędą się w okresie od 1 czerwca do 15 lipca 2018 roku w następującej formie:
1) dla organizacji pozarządowych i podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego poprzez zgłaszanie uwag i opinii na formularzu konsultacji;
2) dla Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Tomaszowie Mazowieckim w formie protokołowanego spotkania;
3) dla mieszkańców miasta Tomaszowa Mazowieckiego poprzez zgłaszanie uwag i opinii na formularzu konsultacji.
Wypełniony formularz można przekazać:
1) drogą korespondencyjną (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) na adres:
Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia
ul. POW 10/16
97-200 Tomaszów Mazowiecki
2) drogą elektroniczną na adres wsp@tomaszow-maz.pl
3) osobiście do siedziby Wydziału Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia (adres wskazany powyżej) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.
Komórką organizacyjną odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.