Skocz do głównej treści

Witamy na stronie głównej Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

Nagłówek strony

Strona główna
Logo serwisu Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

Suwak ze zdjęciami


INFORMACJA PREZYDENTA MIASTA TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO w sprawie dodatku osłonowego – aktualizacja 07.03.22.

Szczegółowe informacje w sprawie wypłaty dodatku osłonowego, zgodnie z przepisami ustawy o dodatku osłonowym można uzyskać telefonicznie w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim pod numerami telefonu 44 726 25 49, 798 781 134 lub 605 335 693 oraz w ramach infolinii ogólnopolskiej pod numerem telefonu: 22 369 1444.

Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można składać:

W formie elektronicznej za pomocą platformy ePUAP: (adres skrzynki podawczej: /wln5m2j74x/skrytka).

Osobiście od 12 stycznia 2022 roku, w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5 w godz. 7:30 – 15:30.

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego do pobrania pod adresem: https://www.tomaszow-maz.pl/info-dodatek-oslonowy.

We wszystkich punktach obsługi istnieje dodatkowo możliwość złożenia wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który uprawnia wnioskodawcę do uzyskania zwiększonego dodatku osłonowego.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad złożenia deklaracji (wniosku) w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków można uzyskać pod adresem https://www.tomaszow-maz.pl/aktualnosci/zloz-deklaracje-w-centralnej-ewidencji-emisyjnosci-budynkow-/. Wpisu do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, każda osoba może również dokonać na stronie internetowej: https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow.


Ta strona używa plików cookies.

Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności.

Więcej Zamknij