Projekt dokumentu dostępny jest m.in. w formie elektronicznej na stronie internetowej www.tomaszow-maz.pl oraz w wersji papierowej w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta przy ul. Warszawskiej 119 w Tomaszowie Mazowieckim (pokój nr 4).
Konsultacje są prowadzone w formie zbierania uwag i wniosków wyłącznie z wykorzystaniem formularza dostępnego do pobrania w załączniku. Papierowa wersja dokumentu dostępna jest w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta.
Wypełnione formularze należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: jakub.zieba@tomaszow-maz.pl w tytule podając: "Konsultacje społeczne" oraz drogą bezpośrednią lub korespondencyjną na adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Warszawska 119, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, z dopiskiem: "Konsultacje społeczne Analizy kosztów i korzyści" w okresie od 3 do 24 stycznia 2019 roku.