Projekt Analizy kosztów i korzyści będący przedmiotem konsultacji oraz ogłoszenie w sprawie rozpoczęcia konsultacji stanowią załącznik nr 1 i 2 do Zarządzenia nr 254/2021 Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 6 października 2021 r. dostępne będą:
- w Biuletynie Informacji Społecznej Urzędu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego – www.bip.tomaszow.miasta.pl;
- na stronie internetowej Urzędu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego – www.tomaszow-maz.pl;
- na stronie internetowej Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim – www.zdum-tomaszowmaz.bip.eur.pl;
- w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, pokój nr 4, ul. Warszawska 119.
Opracowanie Analizy kosztów i korzyści ma na celu stwierdzenie czy wprowadzenie do eksploatacji autobusów zeroemisyjnych w komunikacji miejskiej będzie wiązało się z uzyskaniem korzyści społeczno-ekonomicznych. Konsultacje będą prowadzone w formie zbierania uwag i wniosków wyłącznie w formie papierowej lub elektronicznej z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego (załącznik nr 3 do Zarządzenia).
Wypełniony formularz konsultacyjny w okresie od 07.10. do 28.10.2021 r. (liczy się data wpływu do Zarządu) należy złożyć:
- drogą elektroniczną na adres: zdium@tomaszow-maz.pl w tytule podając „Konsultacje społeczne”;
- drogą bezpośrednią lub korespondencyjną na adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Warszawska 119, 97-200 Tomaszów Maz. z dopiskiem: „Konsultacje społeczne Analizy kosztów i korzyści”.
Uwagi na formularzu konsultacyjnym niepodpisane czytelnym imieniem i nazwiskiem lub przesłane w formie innej niż wymienione w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Organem odpowiedzialnym za rozpatrzenie uwag i wniosków zebranych w trakcie konsultacji jest Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.