Użyczenia sali na organizację otwartych wydarzeń non - profit o charakterze lokalnym, wpisującym się w cele Strategii Rozwoju Miasta możliwe są po zgłoszeniu takiej potrzeby do Kancelarii Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
Do dyspozycji są:
- sala obrad Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego oraz Gabinet Radnego,
- Sala koncertowa i galeria wystawiennicza w Miejskim Centrum Kultury przy pl. Kościuszki 18 (budynek dostosowany do osób niepełnosprawnych).
W obu przypadkach możliwe jest korzystanie z zaplecza celem przygotowania cateringu.
Sale można wykorzystywać w dni tygodnia pod warunkiem jej dostępności. Dostępność sal można sprawdzić kontaktując się z Wydziałem Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia Urząd Miasta, ul. POW 10/16, budynek C parter, pokój nr 2, tel. 44 724 23 11 wew. 575, e-mail: wsp@tomaszow-maz.pl